HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Szegény kisujjam!!!!!!

2009.04.09. 20:13 Kalia

A mai nap a kínról szólt. Tulajdonképpen rájöttem, hogy azért jól viselem, de nem hosszú távon. Az egész azzal kezdődött, hogy nézegettem a kisujjamat, és észrevettem valami szöszt a körmöm alatt. Lassan tudatosult bennem, hogy az egy szálka, ami valószínűleg abból az ajtóból került belém, amibe beleakadtam. Namármost, eléggé bent volt, szal nem mertem hozzányúlni, mert már amúgyis nagyon fájt az ujjam. Később apának is megmutattam, és mondta, hogy rögtön ki kell szedni, mert be fog gennyesedni. Erre én:!!!!! Na neee, ott fog turkálni egy csipesszel a körmöm alatt?? A gondolattól is kirázott a hideg. Én rosszul vagyok minden ilyentől!! Persze, nem úszhattam meg, szóval apa megfogta a kezem, és elkezdte piszkálni!! Én leszorítottam az ujjamat, és így nem is nagyon fájt. Még. Aztán jól levágta a körmöm, és megint elkezdte piszkálni, és elkezdett ömelni belőle a vér!!! Tiszta vér lett az ujjam!! Öcsém szerint nagyon undorító volt. Aztán végre apa kirántotta az idegen testet, és mindenki csodálkozására egy bazi nagy fadarab volt!! Egy gerenda!! Egyáltalán nem lehetett szálkának nevezni! Nem szokásom ordítozni, most se kezdtem el, de olyanokat hajtogattam, már amire emlékszem, hogy Úristen! meg Aúúúú!!! Annyira nagyon fájt, hogy azt el nem lehet képzelni! AZ egész ujjam lüktetett, égett és még ecetbe is bel kellett mártogatnom, hogy le legyen fertőtlenítve. Vagy negyed óráig bírtam, de nem tudtam TV-vel se elvonni a figyelmemet égő ujjamról, ezért bevettem egy fél fájdalomcsilapítót. Azóta jól megvagyok, be van kötzve az ujjam, szal minden rendben. Tulajdonkléppen már egész jól vagyok. Úgyhogy megyek is fürdeni, mert aztán még pakolni kell, csak meg akartam oszatni veletek ezt a rémes napomat... Remélem, feldobtalak titeket! XD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr921056493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecky 2009.04.10. 09:23:53

Biztos nem lehetett egy jó élmény a "gerenda" kioperálása... :S De majd begyógyul az a kisujj. :)
Mikor mentek Erdélybe? Lehet, hogy amikor ezt írom, már régen ott leszel. XD

gyoengyi 2009.04.10. 10:57:53

jajj, Te szechentsétlen :D
nyugi, majd lerohad a kisujjad, nem kell félni XD

napcsilla 2009.04.11. 17:23:55

Jobbulást a kisujjadnak! :)
süti beállítások módosítása