HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

KRESZ, KRESZ, KRESZ

2009.08.11. 21:14 Kalia

Ezen a héten minden időmet leköti a kresz tanfolyam, hiszen szuperintenzív re jelentkeztem, ami azt jelenti, hogy minden nap ott kell legyek reggel nyolctól délután kettőig, aztán spuri haza töltögetni a tesztkérdéseket. Egy kicsit fárasztó agyilag, de én élvezem. Most is épp töltögettem, nem is tudtam elolvasni az új IM-magazinomat, szóval most megyek, és belevetem magam! :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr431303673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyoengyi 2009.08.17. 14:26:47

Hajrá Klaumacikám!!! :D

Kalia 2009.08.18. 11:42:50

köszike puszika!!
süti beállítások módosítása