HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Jézusom, évvége!!!!!!!

2009.06.09. 18:09 Kalia

Már annyira de nagyon vártam ezt az időszakot, amikor nem tanulunk már, csak lézengünk és olvasgatunk a suliiiiban!!!!!!!! Csakhogy nem tart örökké ez az állapot, tudom, hogy nemsokára már a nyár miatt kell aggódnom, de egyenlőre ebbe bele se gondolok... Szóval, olvasás ezerrel, amíg nem kell újra tanulni és tankönyvet a kezembe venni!! Holnap go könyvtár, és úgy elhalmozom magam könyvekkel, hogy csak na!!! Csak az a baj, hogy a New Moont már kiolvastam, egy nap alatt szinte kivégeztem, de kitaláltam, hogy elolvasom újra a Twilightot és utána rögtön a New Moon-t!!!! Sac tuti megkapja évvégén, szal majd tőle kölcsönkérem, és minden happy lesz, és szerintem nem leszek letargiában a Twilight miatt két hétig megint, mint múltkor, mert majd a New Moon azonnal enyhíti fájdalmaimat!!

Ma voltam Bömbivel és Ramival egy kicsit turizni, és tök jó cuccokat halásztunk!! Én vettem egy nagyon jó fölsőt, butikban 5000Ft-tól kezdődne, én megúsztam 500 alatt...ezt kapd ki!! Meg aztán Rami talált nekem egy ruhafélét, de csak rövidnacival veszem majd fel, hehehe. Úgy amblokk 500Ft-ot költöttem, szóval totál meg vagyok elégedve mindennel!

Csillus mondta, hogy Párduckáját ma herélik ki, a drágát, és csak annyit szerettem volna neki mondani, hogy melletted vagyunk, Párdi!!!! Bízz a gazdiban!!!

És most nem is jut eszembe több okosság, igazából már csak arra vágyom, hogy kényelmesen elterülhessek az ágyon, és olvashassak finycsi kelta regényt, amit annyira imádok!!! Szóval, ciao mindenki, és szeressétek Edwardot!!! :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr131175078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napcsilla 2009.06.09. 19:24:45

Párduc nevében köszönöm, hogy gondoltál rá, sokat jelentett a számunkra, hogy sokan szorítanak érte. Amúgy minden rendben ment, nagyon ügyi cicusom van, és sok dícséretet kapott a doktornénitől és a doktorbácsitól, hogy milyen szép cica, és hogy milyen ügyes :))
Jaj, Istenem, mintha a gyerekem lenne! :D
Nekem még sajna van 1 nap őrületem, holnap jegyzárás + osztályozó. Bár, az utána következő osztálykirándulás, bizonyítványírás, érettségiztetés sem lesz semmi. Csak lenne már vége, és én is olvashatnék......!

gyoengyi 2009.06.09. 21:01:32

PÁRDI
majd megyünk Róma alatt jáccani vele :D meg pátyolgatni mostan hétfőn :D
Én a vasárnapot is várom....=)
Én is olvasnék...kötelezőt kéne, de most is a "sehol vagyok " fázisban vagyok...
Igen, 2 nap alatt 8 felső...ez, kérlek teljesítmény :D
süti beállítások módosítása