HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Hát, Dublin+ Csíksomlyói Pünkösdi Búcsú

2009.05.30. 12:33 Kalia

Tegnap voltunk Csilla, Güli, Bömbi, Smacee, Yoda, Kriszti+ Ádám a Dublinban bulizni. Előtte vettünk jegyet a sörfeszkóra, de később rájöttünk, hogy totál rossz húzás volt. Ok, voltak emberek, de azon kívül semmi élet. Meg a Bon-Bon énekelt... Aztán elindultunk a Dublinba, útközben megittunk egy üveg bort, ja, és még előtte pedig egy nemtom mit, valami citromos likőrt, és sajnos Gülinek nem hagytunk. Bocsáss meg nékünk!!! De azért kösz a bort! :P Amikor beléptünk a Dublinba, megtudtuk, hogy csajoknak ingyenes. Csillus még ordított is, hogy de jó! Nem égtünk... XDXD De komolyan, tiszta jó, hogy semmit nem kellett fizetnem ezért az estéért, ha már a buli részét nézzük. Ennyire tré még soha nem volt, mióta járok, csupa olyan számot nyomattak, amire csak egyhangúan lehett lötyögni, és nem is tudtam igazán beleélni magam. De még így is odajött hozzám egy 30-as, kopasz fazon, hogy de gyönyörű vagyok, meg hogy biztos van barátom. Erre mondom, nincs, erre ő, és miért nem, én erre: mert nem (elég értelmesXD), és hogy te totál részeg vagy, és elfordultam. Hál' Istennek, elpártolt tőlem, de aztán odajött az asztalunkhoz, hogy leülhet-e, meg hogy nem fog ő beszélni, csak leül minket hallgatni (vagy mi). Ott fárasztotta szegény Bömbit pár másodpercig, de aztán elhúzott spanolni a ruhatáros csajjal...A táncikálós része nekem fél órában ki is merült, után csak ültem egy asztalnál, és diskuráltunk Bömbivel és Yodával. Bocs, pontosítok, Yoda egy hosszú monológot nyomott le a mi szórakoztatásunkra XD Jó fej gyerek, kár, hogy Komlósi...XD CSak vicceltem! XD Na, szóval, egészében kellemes volt az egész, ott ülni, meg minden, meg még egy kicsit Abba számokra is táncolni, de a Szalagavató sokkal jobb volt. Remélem a jövőhét jobb lesz...kop-kop-kop. Amúgy nem ti tudtam, hogy már ilyen hamar hajnalodik az ég! Kiléptünk hajnali 4-kor, és tiszta világos volt már! Na, mondom, még jó, hogy van szemizém (szemmmaszk), és tudok alukálni ekkora fényáradatban. Megint nem egyedül kellett hazamennem, mert Yoda hazakísért, szóval nem tévedtem el, meg semmi, nem is mert senki megtámadni ekkora emberrel az oldalamon...XD éééééés, megtudtuk, hogy leendő keresztmacskám fiúúú! Lesz, vagyis van egy keresztfiam!!! Smacee azt mondja, Napoleon lesz a neve! Áldásom rája, de az Alexandros jobb lenne! XDXDXD Olyan jó, hogy lesz még egy macska Bruncin és Macsurjenkán kívül, akit macskamaszírozhatok és nyunyi-nyunyizhatok!!!!!!!!!!!!! Jaj, és Párducról meg ne feledkezzek!! XD Menyország!! Mondom, macskák nélkül nem teljes az élet!!!!!!!!

Ahhoz képest, hogy hajnali fél 5-kor feküdtem le, már 10-kor felpattant a szemem, és nem tudtam visszaaludni. Benyomtam egy kávét, nehogy a könyvtárba csicsizzek el majd délután, mint az a csávó, akit már kétszer láttam a könyvtárban aludni, hehehe. Kíváncsi leszek, hogy most ott lesz-e...

Most párhuzamosan nézem a Duna Tv-n a Csíksomlyói Pünkösdi Búcsút. Annak ellenére, hogy nem vagyok hívő, sem katolikus, mint a székelyek, mindig megnézem, vagy legalábbis belenézek minden évben az élő adásba. Igaz, még soha nem voltam a zarándoklaton, csak 1000 Székely Leány Találkozón, de biztos felemekő érzés lehet, hogy egy csomó, de tényleg csomó magyar felzarándokol a csíksomylói hegyre, és együtt vannak egy egész napon át. Magyarország minden tájáról jönnek, sőt, még külföldről is minden évben. Szívszorító ennyi magyart egy helyen látni, mikőzben igazából távol élnek egymástól. Ilyenkor mindekninek rossz a szétszakadásra gondolni, és arra, hogy a székelyeknek egy másik országban, másik állampolgársággal kell élniük. Hallottam én nem egy székely embert erről beszélni, és sokkal jobban fáj ez nekik, mint ahogy azt kimutatják...Persze, nem csak erről van itt szó, a világ minden mocskáról, az erkölcsről, és persze a vallásról is. Nagyon kedves nekem Erdély, és ismerem szinte minden zugát Csíksomlyónak, és nagyon jó érzés a TV-ben látni, ha már nem lehetek ott a rokonaimmal. Mindnekinek ajánlom Erdélyt, gyönyörű hely, és igazán otthon érzed itt magad. Erről már írtam az előzőekben, úgyhogy most nem fogok megint oldalakat írni, mert többet is tudnék egy ültő helyemben.

Mostmár leakadok innen, megyek egy kicsit élvezkedni a netre XD

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr611153032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecky 2009.05.30. 13:54:34

Na, a sok alkoholista egy rakáson! :D Amúgy meg, ami ingyen van, az minden jó! XD (Kivéve, ami nem. ÁÁÁ. De értelmes vagyok.) XD Az a lényeg, hogy jól jött nektek ez a kis lazítás a nyelvvizsga után. :)

Amúgy tényleg jó sokan vannak a búcsún...

napcsilla 2009.05.30. 18:41:51

Hát, jó kis csapat voltunk, már csak Áron hiányzott, kár, hogy nem jött!!!!! :DD
Hát, törirajongók macskáinak nem könnyű a sorsa...:D

gyoengyi 2009.05.31. 19:27:13

:D Áron, az elérhetetlen XD
Legközelebb remélem táncikálós számokat adnak

napcsilla 2009.06.01. 00:43:50

Nem volt olyan rossz! És a lényeg, hogy segédkeztünk két embernek egymásra találni...:D Csak így tovább!

Kalia 2009.06.02. 16:22:43

hehehe, csilla lakásán...kis közvetítő....XDXDXDXD
süti beállítások módosítása