HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Végre túl vagyok rajta...

2009.05.29. 16:46 Kalia

Hát, ma volt az angol nyelvvizsgám szóbeli része. Nem volt olyan vészes és nehéz, de nem tom, mi volt velem, de így vissza nézve csak makogtam, szóval úgy érzem, hogy nem sikerült, és mehetek augusztusban újra. Örülök neki, hogy túl vagyok már rajta, és már tudom, hogy hogy kell az egészet elképzelni. Most egy ideig megpróbálok nem stresszelni, de megint vissza fog jönni, amikor majd készülni fogok az augusztusi nyelvvizsgára. Azt hittem, sokkal jobban meg leszek majd könnyebbülve, de valamiért még mindig feszült vagyok, és nem tudok másra gondolni...Hál' Istennek, ma este buli lesz a Dublinban, de úgy érzem, hogy nem tudom majd teljesen jól érezni magam, és nem tudok majd teljesen a barátaimra koncentrálni. Iszónyú rossz érzés, muszáj valamivel lefoglalnom magam, szóval elterelem a témát.

de képtelen vagyok rá ilyen lelki állapotban. Azt hiszem, megyek netezni, az majd jót tesz.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr281151703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyoengyi 2009.05.31. 19:24:17

jajj, ne légy ienpesszimista!!!! biztos, h sikerülni fog!!
süti beállítások módosítása