HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Bedurrant a torkom!! (köhög)

2009.05.12. 09:40 Kalia

A hétfői napom se kezdőthetett volna jobban: arra keltem, hogy iszonyúan kapar a torkom, és nem tok nyelni!! Hát, mondom, tuti, hogy nem lesz estére hangom se!! Persze, így is lett, hogyne, mire délután hazaértem, már meg se tudtam mukkanni. Jött a korsónyi mézes tea, meg a forró mézes tej... De előtte még a suliban végigkrákogtam az órákat, köhögtem meg minden, és egyik tanárra se tudtam nagyon odafigyelni. Nagyon élveztem, higgyjétek el! :P És most hogy vagyok? Komolyan, lehet, hogy rosszabb, mint tegnap. NA, jó, van hangom (valamennyire), de a torkom még fáj, és köhögök, mint állat (mint egy kutya, szinte ugatok). És az egészben az a vicces, hogy tulképpen nem is tom, hogy mitől!! (később még talán jövök,mert sajnos ki kell kapcsolni a gépet tanár nő szerint :P)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr421116600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napcsilla 2009.05.13. 17:50:54

Vaúúúúúúúúúú...kár-kár :))
süti beállítások módosítása