HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Kampány- NYERTÜNK!!!! (már megint XD)

2009.04.08. 14:48 Kalia

Ez a nap rosszul indult, mert késtem, és nem tudtam biciklit mosni (ez is a mi programunkban volt), aztán meg mentem a szertárba fociért, mert én is ott voltam felügyelni a dekaversenyt, szal nyitom ki az ajtót, erre a jobb kezemen a kisujjam körme beakadt valahova, aztán jól elrántottam úgy, hogy még most is úgy sajog, mintha most történt volna! Nagyon fáj, de már kezdek hozzászokni, ugyanis egy héttel ezelőtt meg a bal hüvelykujjamra érkezett a röplabda, de úgy, hogy teljesen hátracsavarodott, és még most is fáj, de nagyon! Szóval, elég ratyi a helyzet, egyik kezemmel se tudok normálisan fogni, de legalább röpizni valamennyire tudok, ha nagyon figyelek, mert ezeket az ujjaimat nem nagyon használom...Tehát, vagy 2 órát kellett várni az előrés focistákra- akik megjegyzem, elég helyesek voltak-, de nem baj, mert nagyon jó kis műsort levágtak. Persze, két emberen kívül senki nem mert dekázni előttük, szal nem sokáig maradtak, de ez se baj...Kaptak pezsgőt XD  A jelöltünkkel, Robival összeházasodtam, mert volt nálunk ilyen is, fél órán keresztül összekötözött kézzel kellett mászkálnunk ide-oda, de nem volt annyira gááz...XD Amúgy nagyon sokminden volt nálunk, szépségkuckó, tea- meg zabaház, hastánc bemutató és tanítás, esketés, dekaverseny, fotósarok, Siri behozta Cukit, azt a drágaságot, olyan édes az a kutya! Kis szőrgolyó, aki szeret focizni, úgyhogy eléggé illett a kampányunkhoz, ugyanis a foci jegyében telt. Ez így értelmes??

Na de találjátok ki, hogy ki nyert? Melyik osztály volt olyan szerencsés, hogy megnyerte a  kartonkulcsot, és a többség tetszését? Hát mi!!!! Kint volt az eredményhirdetés az udvaron, ott ordítottuk az indulót, és tök jó volt! Persze, a kilencedik is ügyes volt, bár nem nagyon sokat láttam a programajaikból, mert az enyéimmel voltam...

De az egészben mégis volt valami rossz. Amikor összerámoltunk, akkor egyszer csak Ajgül meglátott összegyűrt, kettétépett anyagokat. Na vajon mi volt egykor? Hát a mi plakátunk, amit nagy gonddal festettünk és az emlékünk erről a napról. Valaki nagyon csúnyán elbánt vele, vizes volt, el vol maszatolódva, ketté volt szakítva. Nagyon dühösek lettünk. Ki volt az az alpári alak, aki mások cuccát rongálja, annak ellenére, hogy egész délelőtt nekik csináltuk a programokat, kedveskedtünk nekik sok cukorral, sütivel, üdcsivel? Ki hálálta meg ezeket ilyen gusztustalan módon? Megmondom: Roland és Richárd. Megkerestük őket, kiosztottuk a fejüket, de beszélhet is nekik az ember. Mi volt a válasz arra a kérdésre, hogy miért tették? Mert nyertetek. Köszike-puszika, azért nem kell ennyire szeretni minket. Én eddig azt gondoltam, hogy nem lehetnek annyira hülyék, mint amennyire látszanak, Csillus is mindig mondja, hogy Ricsike milyen édes (persze tudja, hogy rossz), de ezt nem gondoltam volna róluk... Letépni egy plakátot, és beledobni a WC-be, aztán meg kettétépni...Hiába, léteznek még ilyen szánalmas emberek. Egy festett anyagot könnyű bántani, de a szemünkbeugatni már nem mernek. Erről ennyit.

Mindent összevetve nagyon jól éreztem magam ezen a napon (kivéve az említett incidenst), mint eddig mindig, örülök, hogy megint mi nyertünk, ezek szerint szeret minket a suli nagyja XD (kivétel Ricsi+Roli). Bár most se tudok írni normálisan, mert még mindig eszméletlenmód fáj a kisujjam, de asszem, megérte. XD Így kezdeni a tavaszi szünetet tök jó dolog XD

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr651053939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecky 2009.04.08. 17:00:50

Forza 11 FC! :D Tudtam, hogy ismét mi fogunk nyerni... :) Hát igen, színvonal megvan (gondolok most Ricsikére és arra a patkányra)... Mondjuk mit várjon az ember egy Real-rajongó lúzer csurmitól és a többszörösen bukott alpári barátjától?
Kili, jobbulást a kisujjadnak! :)

smaceekahippy 2009.04.08. 17:33:08

Yok voltunk, azért sajnálom a kisujjadat(így kell írni azt, hogy ujj????)
Ez tényleg szánalom amit csináltak és tényleg arról tanúskodik, hogy a külső nem minden(Ricsike esetében). Hiába cuki gyerek, ha ilyeneket csinál..........puca
Yo utat erdélybe!!!
yo....csumi.....wazze : )

Kalia 2009.04.08. 20:29:39

@pecky: köszike, peckyke máris gyógyulgat!! XD bassz, nem tom, hogy fogok így aludniii!!!!!!

Kalia 2009.04.08. 20:31:24

@smaceekahippy: Ja, köszike, remélem, nem fogom teleokádni az úton az Audit, de mondjuk Irelandot is kibírtam...:D

napcsilla 2009.04.08. 21:10:31

Hát, no comment, 6. osztály! És ráadásul még pakolhattam is helyettük!
Igazgatói cím családban maradt!!! Jó volt az indulótok!
Párduc is jöhetett volna! :DD

Kalia 2009.04.18. 10:17:00

@napcsilla: Jövőre még jöhet a drága!! Persze, a mi oldalunkon!! (vagyis az ÉN ölemben) XDXDXD
süti beállítások módosítása