HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Neveletlen hercegnő 10.

2009.05.30. 13:05 Kalia

Azt hiszem, eljött az idő, hogy hosszasan csevegjek a Mindörökké hercegnőről.

Mint ahogy Edward Cullen, úgy Michael Moscovitz is a lányok pasiideálja lett, és Michael azért jobb egy fokkal, mert ő elérhetőbb, és sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy az utcán egy Micheallal futsz öszze, és nem egy Edwarddal, azt hiszem, ez érthető, ezt már egyszer kifejtettem. Mia egész gimis története tele volt izgalmakkal, és akármennyire is béna és esetlen volt, tökre megszerettük. Áldásom Meg Cabotra, hogy kitalálta ezt a történetet. Az egész stroy nagyon megszerkesztett, és a finálé nem lehetne jobb!! Mia és Michael újra egymásra találásának története annyira romantikus és tökéletes, hogy belefájdul minden olasónak a szíve, és úgy dobog, hogy Mi-chael, Mi-chael...Én csak az utolsó rész Miájával tudtam csak nagyon igazán azonosulni, mivel én is írok naplót, és tényleg olyan érzéseket, gondolatokat vitt bele Cabot, mint én. És ez tényleg nagyon meglepett...A másik meg J.P. Én totál padlót fogtam, mikor az egész szemétség kiderült róla! Nem is sejtettem róla mindezt, mióta megjelent a színen, de az utsó rész elején már lehetett valamit érezni. Még jó, hogy ott volt Micheal. Oh, Michael!!

Tudom, szánalmas vagyok, én is egy vagyok azok a lányok  közül, akik egy kitalált személyt bálványoznak, de hát ők ideálok. Végül is, a fiúknál is vannak női ideálok. Pl: Dundika :P Mondjuk, lehetne jobb is, srácok! Amikor megláttam az új klippjét, amelyikben strandröpiznek, azt hittem, lefordulok a röhögéstől az ágyról!!!!! Olllllyan egy szánalom az egész, össze-vissza vetődnek, miközben a közelükben sincs a labda, és egyből átpasszolják, vagyis át ügyetlenkedik, ha valahogy hozzájuk kerül. Minek kellett egy olyan klippet csinálni, és olyan sportot belevinni, amihez nem is értenek, de semmit?! Ok, végül is az idomaikat mutogatják (mert másból nem tudnának megélni), amikért oda van az egész másik nem, de ez már szánalom a köbön. Komolyan, ezt csak én látom így??? Szégyen a röpisekre nézve...

Azt hiszem, most ennyi elég is volt belőlem...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr401153061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecky 2009.05.30. 13:49:32

Nem vagy egyedül, én is ezen a véleményen vagyok... Szánalmas! És még mennyi ilyen selejtes előadócska van...

gyoengyi 2009.05.31. 19:30:30

igen, sztm is 1 Michaelba sokkal több eséllyel akadok bele a városban, mint egy Edwardba :D
az aljanép "sztrárokat" meg nem kell nézni a tvben, legalább csökken a nézettség...bár az a baj, h erre van kereslet :S
süti beállítások módosítása