HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Első nap itthon

2009.04.18. 22:17 Kalia

Most, hazafelé menet találkoztam valakivel, de most nem mondom el kivel, amíg nem biztos a dolog. Öcsém, annyira feldobódtam, hogy alig bírtam magammal, vigyorogtam, hogy majd szétszakadt a szám!! Szuper nap!!

Amúgy az volt ma, hogy elmentem öcsémmel először az Ollie-ba, láttunk sok jó dolgot, persze borsos áron (Áron hehehe), szal majd száz év múlva megyek be oda újra :P Aztán mentünk az Alexandrába megnézni, hogy megjelent-e már a Neveletlen hercegnő 10 (az utsó). Lényegtelen, hogy már februárban rohangáltam minden héten megérdeklődni. De hát, az utsóról van szó!! És olvastam pár angol commentet róla, és mindneki ajnározza, szal nem lehet rossz! Meg Cabot nem tud rosszat írni. Na, jó, az Avalon Gimi (Misztikus szerelem) vagy mi elég ratyi lett, de a Jinx meg az Igazi amerikai lányok nagyon jók, és a Neveletlenekről ne is beszéljünk. Szóval, jól szétnéztünk, egy Bestet is beszerztem, mert ugyebár nem voltam itt egy hetet, és azóta változtak valamicskét a dolgot, nemdebár? Tehát most tudok minden friss pletykáról. Délután taliztam Gyoengyvel a könyvtárnál, ültünk bent egy kicsit, és hát elég sokat dumáltunk, de inkább Gyöngyi....XD Persze, nem haragszok e miatt, tudni akartam mindenről, amit kihagytam, tehát tűrtem XD Aztán befutott Rami is, vagyis inkább betopogott a sárga, vadiúj magassarkújában. Puszi puszi, el is libegett netezni, mi meg olvastuk tovább a lapokat. Találtam egy Wass Albert könyvet, ami eddig nagyon megrázó. Beleélem magam a régi, székely állapotokba, főleg most, hogy most jöttem haza onnan, ami nagyon drága nekem. 6 után elindultunk a gyengélkedő Smaceehoz, akinél megint végig be nem állt a szánk. Annyi mondanivalónk volt, hogy csak na, de még úgy maradtam volna, de már sötétedett és én még menni akartam mamámékhoz köszönni nekik. Amikor Smacee anyukája nem volt bent a szobában, befeküdtünk mellé mind a hárman csinálni fotkákat, és hát elég dilisek lettek, mondjuk, mást nem is lehet várni tőlünk...XD Mindenféléről csacsogtunk, buliról, pasikról, Erdélyről meg az aktuális dolgokról. Jól el is telt az idő, menni kellett haza. Na, a színház előtt találkoztam azzal a valakivel, akit még nem akarok megemlíteni, mert félek, hogy mégsem jön össze, de ezt már írtam, úgyhogy légyszi, ne faggassatok. Köszike. XD

És most itt ülök, és hát tök jó!! Már nem is olyan ratyi itthon, persze, még mindig inkább lennék Erdélyben, de meg kell szoknom az ittlétet XD És most megyek is.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr451073373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napcsilla 2009.04.19. 20:47:38

Nagyon titokzatos valaki! :DD
Van egy nagyon lényeges top-sztori, amit mindenképpen meg kell osztanom veletek: azt tudtátok, hogy Rubint Réka az ő Norbijának a micsodáját Frici-nek hívja??? he-he-he

Kalia 2009.04.20. 15:10:54

@napcsilla: Oké, és vajon ezt honnan tudod?? XDXDXD

napcsilla 2009.04.20. 21:19:21

Ezzel vannak tele a médiumok :))

smaceekahippy 2009.04.29. 11:41:07

Aztabetyármindenit!!! Uncsitesóm csak a hörcsögét hívja Timothy-nak......... a timothy is jó név egy p.....-nek : ) Ezek a média személyiségek(egybe kell írni???)!!!!! : )
süti beállítások módosítása