HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Mégis csak csoki leszek??

2009.04.28. 20:12 Kalia

A minap megemlítette pár egyed, hogy barna a kezem, a hasam meg az arcom. Mindez azt bizonyítja, hogy mégiscsak van látható eredménye a hétvégi napozási maratonomnak!! Nesze neked szoli, plöttyett bőr meg mesterséges barnítás! Én money nélkül nyomom, és még D vitamin is keletkezik bennem (ami nagyon fontos az immunrendszerünknek, ugyebár, és csak a Nap hatására alakulnak ki bennünk).

Nem is szeretnék sokat vakerolni a mai napomról, mert én mondom, nem is volt kellemes, és mennem kellene egy kicsit angolozni is, meg regényt írni...Az egész tré Kedd kezdődött azzal, hogy Robi mondta, nincs meg a CD, amin a ballagási zenéknek kellene lenniük. Márpedig ma volt a határidő. Erre, művtöriről lógás, irány a számtech, hogy kérjünk egy kis ihletet Fárbián tanárnőtől meg persze, hogy elkérjük a gépét zenét írni. Nem megy. Csak azért sem ment, még tanárnő végtelen nyugalma és optimizmusa sem segített e nemes feladatban. Oké, akkor irány a tanári. Leültünk az egyik géphez, és erre mi van kirakva háttérképnek? Írország. Persze, hogy egyből felismertem, kétszer is voltunk ott, egyszer zuhogó esőben, egyszer meg napsütésben. Megrohantak az emlékek, naná. És mondanom se kell, hogy mégrosszab legyen a napunk, azon a gépen sem sikerült semmit se végrehajtani. Erre irány fel Kitti laptopján megpróbálni,-nem megy. Nem baj, nem adjuk fel, majd délután megyünk Gyöngyihez, és ott is megpróbáljuk. De miért is ment volna? Ezért szépen hazatekertem, gyors felraktam a zenéket gépemről pendrive-ra (hogy ne arról a nyamvadt, félresikerült CD-ről keljen leimdákozni a drága zenéket), és már telkertem is vissza Gyöngyiékhez. Namármost, Gy megpróbálta ráírni Cd-re a számokat, de azt írta ki, hogy nem sikerült. De azért Gy berakta lejátszóba, hátha mégis megy. Haleluja, ment is, csak épp a harmadik számtól egyiket se játszotta le a drága, miért is játszotta volna le? Nem is lenne akkor Murphy törvénye!! Na, ekkor felhívtam öcsémet, hogy legyen szíves hozni egy CD-t, mert én már nem szaladgálok. Meghozta, de erre se ment. Nem baj, végül is negyed 6-ig ezen baszakodtam egész nap!! Ok, nem csak én, de megviselt! Szerintem megyek is, mert már eléggé felhúztam magam!!! Úgyse tudnék másról írni!! szóval ciao...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr741092315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása