HTML

Kalia blogja

Az egész blog rólam, a mindennapjaimról és az eszmefuttatásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

Ó, drága Erdély!!!

2009.04.18. 10:12 Kalia

Nagyon jól esik, hogy ennyien aggódtok szegény kisujjamért, ezzel szerintem ő is így van. Megnyugtatlak titeket, hogy még NEM rohadt le XD, és már nagyon jól érzi magát, nem fájdolgál, és már a szörnyű emlék is halványul.

Remélem, mindenkinek jól telt a tavaszi szünete, úgy, ahogy az enyém is, mivel nem voltam itthon! XD Egy másik országban tanyáztam, pihentem, élveztem a stersszmentes napokat... Mintha megállt volna az dő. Amikor csak Erdélyben lehetek, számomra mindig megáll az idő. Nincs stresszes tanulás, elvárások, az órát se nézem, soha nem tudom, mennyi az idő, mikor fekszek le vagy kelek fel. Édes mindegy. A panoráma, a környezet gyönyörű, annyira, hogy azt le sem lehet írni, a fényképek sem adják vissza. Csak leülök unokatesómék keretjében, és máris előttem van teljes nagyságában a Somlyó-hegy. Akik voltak már ott, mindig visszavágynak, hiszen annyira otthonérzik magukat, és annyira megnyugtató és gyönyörű minden! De van még ennél is jobb, felemelőbb érzés! Az, amikor gondolsz egyet, és felsétálsz a a hegyre, az erdő szélére (hisz bármikor megteheted, mert olyan közel van). Leülsz a fűbe, és lenézel a tájra... Az egész völgyet belátod, látod a Hargita kimagasló hegycsúcsait, a falukat, amik alig 3 kilométerre vannak egymástól, látod a dolgozó embereket, a teheneket, elér hozzád minden hang, sőt, még a Békás-szorost is látni véled...Magadba szívod a friss, hegyi levegőt, élevezed, hogy a lágy szellő összeborzolja a hajadat, de nem érdekel, mert itt senkit sem érdekel... Arra gondolsz mindvégig, hogy hogy lehet valami másoknak anniyra hétköznapi ennyire gyönyörű? Mert az, hétköznapi, jól ismert hegyek egy ottlakó számára, de mégis magávalragadó. Ez Erdély. Nincs erre más szó.

Amikor eljöttünk, és utoljára lenéztem a hegyre az hegyi útról, bekönnyeztem, mint ahogy most is. Annyira szeretem!! Az a hangulat, a szeretteim otthona, a magyarok, akik annyira szeretnének magyarok lenni  egy idegen országban...Mindenkinek, aki elolvasta ezeket a sorokat, és még nem járt ezen a varázslatos helyen, csak azt tudom ajánlani, hogy menjen el, látogason el egyszer Székelyföldre, mert fantasztikus! Ennél többet nem tudok írni... :'(

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kili-kalibejegyzesei.blog.hu/api/trackback/id/tr381072308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecky 2009.04.18. 14:21:58

Remélem, egyszer én is eljutok Erdélybe...

gyoengyi 2009.04.19. 20:56:31

Majd együtt elmegyünk :)

Kalia 2009.04.20. 17:47:26

@gyoengyi: Hát, csajok, az nagggyon jó lenne!!!!
süti beállítások módosítása